Gårdagen

Igår när vi kom hem från Mariefred så åkte jag hem till Elin Lindgren min underbara barndomskompis.

Vi åt pizza och var ute. Sen kolla vi på Rocky 4. Super bra film.
Vi lyssna på musik och färga håret.
I Mariefred så klippte jag lugg. Blev ganska nöjd. man är ju lite ovan men det blir bättre.

Nu har vi lagt in massa bilder och kollar på Ronny och Ragge.

Bilder från Midsommar:


Fotbolls match med Alexander



Freppas båt.



Blommor



uuh äckligt kryp men bra  bild.



Blomma.


 
mummmmmmmms.



Fint pappa..

( Alla bilder tagen med Min Digiitalkamera Lumix. Fotograf  Sofia.J)


Kommentarer
Postat av: Diana - En fotoblogg

bilden på kryept var gryyyyymt fin ! :D bra jobbat hörredu! :D

2009-06-21 @ 16:35:37
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0