Now it´s the time fore gud and guds!

Hej Bloggen.

Sitter hemma hos pappa nu och kollar på Sex and the city.
Pappa är och hämtar Louise på Balen i Nacka. Hon va så fin, och fin har jag alldrig sett henne förut!
Det kan jag lova er.

Elviz har precis somnat så jag sitter helt själv och har fixat pappas nya Ipod. Haha min 40 åriga pappa köper en Rosa ipod 8 GB. Han vet inte ens vad 8 GB är. han trode att 2 GB va samma sak..

Skola idag va lugnt. inget specielt. imorgon är det klassens dag. Kolla på film fika och lite så där.
Idag har jag vart med Viktor och hans kompisar. Sen kom pappa och Elviz för vi skulle ha grillkväll med klassen . 7e1 is the shiet! hah nej men vi är en bra klass.

Det känns konstigt att börja 8an nu. 7an har gått så himmlans snabbt. jaja inget bra i Franska men matte har blivit jätte bra.

( bild på kille som decka vid våran disk på Sweden Rock.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0