Semi final

JAAA! vi kom vidare till SV final! så himmla kul!
regn, skador, Blött, Lera, blåst ,Kallt,  skrik, utvisning, röttkort, gultkort..
aah helt kul helt enkelt.

idag fick jag ett gultkort och 2min utvisning -.- men men. lickosm jag vill bara vinna.
Det var mycket bråk idag och uppkäftiga finnar. mm Narin och Bobacka blev inte glada.
Bea är halvrisig så hon kanske inte spelar.. fy så tråkigt. det är hon som håller igång matchen.

Det var jävligt kalt idag. nästan jobbigt.
Idag var det rikord lerigt på mina kläder.

 
Där har vi den vita matchtröjan. Den vinröda han jag inte ta kort på innan den åkte in i tvätten.
Skit glad att jag börja på Handboll!

Puss


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha Snyggt!

Snygg bakgrund du har föresten! :D

2009-06-15 @ 22:21:13
URL: http://kinglouie.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack! haha gulle :)

2009-06-15 @ 22:29:03
URL: http://sofiaalskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0