Falafeltjuv med mamma

Kära Elin lindgren. För det första vill jag säga att nummerupplys är den bästa vän jag haft, och att Victoria är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Ann och Danne gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att ivar får ett lyckligt liv tillsammans med Ulrika. Jag vill säga tack till Angelica för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Jenni. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Kundtjänst tog sitt liv. Snälla, Paulina sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Simon och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Rasmus som sen kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag vill också meddela mitt hat mot Nora eftersom han varit otrogen mot min käraste Malin. Jag vet att Sadia kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Douglas för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Mamma och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Karim.

Ta upp mobilen och ta fram kontaktlistan,
tryck in ner knappen, släpp och det namnet den kommer på skriv.
FUSKA INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0