Mellan Sanningar och lögner

Hej Bloggen.

Går dagen va hemsk! Förutom 2 timmar på kvällen när jag var med P
åke hem från skolan vid halv 10. Fick värsta utbrottet bara grät och är förskyld och inga linser. FY FAN!.


åkte in till Fridhemplan och köppte nya linser för 290 kr för 3 par.  Han slänga i mig en Cheesburgare också.
kom hem och la mig i soffan och åt soppa. Sen kom louise hem och börja prata och soffta.
sen åkte vi till Duvbo och åt Kinamat. Sen platta hon mitt hår och jag gick och mötte P.
Det regna mycket så vi gick hem till mig. Vi båda bor i Sumpan s vi har nära tillvarran.

Så nu idag är jag hemma igen har ont i huvet ögonen och magen. Fy fy fy.
Mamma kommer och hämtar mig sen ikväll så ska vi grilla och mysa lite.

Idag fick jag besked om att jag ska på Sweden Rock Fesival Onsdga den 3 juni.
Ska åka tåg i 6 tim. Mys. Lite tid för mig själv och tänka lite.

Sms från Johan Låtsaspappa.

(Du får försöka ta det lugnt
och försöka pausa livet lite.
softa ner helt enkelt.
och försöka ta hand om dig
själv lite bättre....
O skit lite mer i vad alla
runtomkring dig tycker.
Skola måste man ju gå i
men utanför d så försök
o tänka på vad DU vill
o vad som är bra för dig.
och våga säga vad du tycker.
 Sköt om dig nu.
Kram Johan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0